ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング


インデックスリンク

インデックスツリー

  • RootNode

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 研究者一覧
  2. 大津 晶
  1. 学術雑誌論文

移動費用を最小にする職住分布モデル

http://hdl.handle.net/10252/4954
http://hdl.handle.net/10252/4954
77ac8b02-2c35-4385-84c6-c1101b6940c6
名前 / ファイル ライセンス アクション
日本都市計画学会学術研究論文集34_775-780.pdf 日本都市計画学会学術研究論文集34_775-780.pdf (453.9 kB)
Item type 学術雑誌論文 / Journal Article(1)
公開日 2012-09-21
タイトル
タイトル 移動費用を最小にする職住分布モデル
言語 ja
タイトル
タイトル An Optimum Distribution of Home and Workplace Minimizing a Total Cost of Transportation in a City
言語 en
言語
言語 jpn
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 total cost of transportation
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 optimum distribution of home and workplace
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 minimum cost
キーワード
言語 ja
主題Scheme Other
主題 総移動費用
キーワード
言語 ja
主題Scheme Other
主題 最適な職住分布
キーワード
言語 ja
主題Scheme Other
主題 最小費用
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ journal article
著者 大津, 晶

× 大津, 晶

WEKO 9484

ja 大津, 晶

Search repository
腰塚, 武志

× 腰塚, 武志

WEKO 9485

ja 腰塚, 武志

Search repository
著者別名
識別子Scheme WEKO
識別子 9486
姓名 Ohtsu, Shou
言語 en
著者別名
識別子Scheme WEKO
識別子 9487
姓名 Koshizuka, Takeshi
言語 en
bibliographic_information ja : 日本都市計画学会学術研究論文集

巻 34, p. 775-780, 発行日 1999
出版者
出版者 日本都市計画学会
言語 ja
ISSN / EISSN
収録物識別子タイプ PISSN
収録物識別子 0913-1280
item_1_source_id_11
収録物識別子タイプ NCID
収録物識別子 AN00173017
権利表記
言語 ja
権利情報 本著作物の著作権は日本都市計画学会に帰属します。本著作物は著作者である日本都市計画学会の許可のもとに掲載するものです。ご利用に当たっては「著作権法」に従うことをお願いいたします。
出版タイプ
出版タイプ VoR
出版タイプResource http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85
日本十進分類法
言語 ja
主題Scheme NDC
主題 007.1
日本十進分類法
言語 ja
主題Scheme NDC
主題 519.8
NIIサブジェクト
言語 ja
主題Scheme Other
主題 情報学
抄録
内容記述タイプ Abstract
内容記述 In the present paper, we discuss an optimum distribution of home and workplace that minimizes a total cost of transportation in a city. The transportation organized from commuters and business interactions. The total cost of transportation contains two kind of costs. One defined as a function a total distance about all movements and the other is an integration of a congestion cost which is defined as a function of quantity of segment crossing at each point on the city. If the congestion cost is proportional to the third power of the segment crossing, the function of total cost is convex form, that we are able to find a minimum cost of the transportation.
言語 en
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2023-05-15 16:21:10.184474
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3