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  1. 図書

Consumer Categorization of Hybrid Products : The Applicability of Fuzzy-based Approach for Managing the Technology Convergence

http://hdl.handle.net/10252/4634
http://hdl.handle.net/10252/4634
a427cceb-5282-48cd-b217-9dcf4270d563
名前 / ファイル ライセンス アクション
ICEBI2010_548-553.pdf ICEBI2010_548-553.pdf (149.8 kB)
Item type 図書 / Book(1)
公開日 2011-09-20
タイトル
タイトル Consumer Categorization of Hybrid Products : The Applicability of Fuzzy-based Approach for Managing the Technology Convergence
言語 en
言語
言語 eng
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 categorization
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 hybrid product
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 fuzzy-based approach
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 technology convergence
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_2f33
資源タイプ book
著者 Nishimoto, Akihiro

× Nishimoto, Akihiro

WEKO 8695

en Nishimoto, Akihiro

Search repository
bibliographic_information en : ICEBI2010 : Electronic-Business Intelligence : For Corporate Competitive Advantages in the Age of Emerging Technologies & Globalization : The 2010 International Conference on E-Business Intelligence

p. 548-553, 発行日 2010-12
item_6_description_5
内容記述タイプ Other
内容記述 Advances in Intelligent Systems Research
言語 en
item_6_description_6
内容記述タイプ Other
内容記述 569
言語 ja
出版者
出版者 Atlantis Press
言語 en
ISBN
関連タイプ isIdenticalTo
識別子タイプ ISBN
関連識別子 9789078677406
権利表記
言語 en
権利情報 © Atlantis Press. This article is distributed under the terms of the Creative Commons Attribution License, which permits non-commercial use, distribution and reproduction in any medium, provided the original work is properly cited.
出版タイプ
出版タイプ VoR
出版タイプResource http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85
日本十進分類法
言語 ja
主題Scheme NDC
主題 336
NIIサブジェクト
言語 ja
主題Scheme Other
主題 ビジネス・経営・産業
抄録
内容記述タイプ Abstract
内容記述 The central issue in this research is the product management. Especially, hybrid products are focused. It is the one that is integrated more than two category technologies into one product. It has been getting a lot of attention as the new approach of the product development. However, there is the category problem. As hybrid product has more than two category technologies, it does not be categorized explicitly. Therefore, marketing manager cannot build the strategy in the explicit category. For this managerial problem, we applied the fuzzy-based approach and demonstrate the appropriate category and marketing strategy for the hybrid product.
言語 en
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Ver.1 2023-05-15 16:22:13.138936
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