ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 学術雑誌論文

Learning to do from the teaching method : A technology integrated classroom to engage preservice teachers

http://hdl.handle.net/10252/4392
http://hdl.handle.net/10252/4392
3a7951ae-f55a-4f73-af1e-10efd03b9549
名前 / ファイル ライセンス アクション
CELDA2009_337-341.pdf CELDA2009_337-341.pdf (329.2 kB)
Item type 会議発表論文 / Conference Paper(1)
公開日 2011-01-04
タイトル
タイトル Learning to do from the teaching method : A technology integrated classroom to engage preservice teachers
言語 en
言語
言語 eng
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 Preservice Teachers
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 Social Incentive Constructivist
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 P2P Collaboration
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 Leamer Centered
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 Leamer Pairing
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_5794
資源タイプ conference paper
著者 Farouck, Ibrahim

× Farouck, Ibrahim

WEKO 8186

en Farouck, Ibrahim

Search repository
Watanabe, Shigeyoshi

× Watanabe, Shigeyoshi

WEKO 8187

en Watanabe, Shigeyoshi

Search repository
bibliographic_information en : Proceedings of the IADIS international conference on cognition and exploratory learning in digital age

巻 2009, p. 337-341, 発行日 2009
出版者
出版者 IADIS Press
言語 en
item_3_relation_8
識別子タイプ ISBN
関連識別子 9789728924959
出版社版URI
言語 ja
権利情報 http://www.iadis.org
出版タイプ
出版タイプ VoR
出版タイプResource http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85
日本十進分類法
言語 ja
主題Scheme NDC
主題 830
日本十進分類法
言語 ja
主題Scheme NDC
主題 370
NIIサブジェクト
言語 ja
主題Scheme Other
主題 言語学
NIIサブジェクト
言語 ja
主題Scheme Other
主題 教育・教育学
抄録
内容記述タイプ Abstract
内容記述 Teachers' belief and attitude towards educational technology in relation to social psychology prevent them from integrating technology into their classrooms. This paper introduces a social incentive constructivist environment (SICE) for training preservice teachers (PT) to persuade them through experience. SICE has a social incentive model as an attempt to bring social psychology closer to educational technology, and a PT-to-PT pairing algorithm to do pairing among PT, Instructor and extemal tutor to improve collaboration. An experiment shows that SICE influences better knowledge outcome when compared with a constructivist situation where the social incentive and pairing do not applied.
言語 en
item_3_description_20
内容記述タイプ Other
内容記述 IADIS International Conference on Cognition and Exploratory Learning in Digital Age
言語 en
item_3_description_21
内容記述タイプ Other
内容記述 Rome, Italy
言語 en
item_3_description_22
内容記述タイプ Other
内容記述 20-22 November 2009
言語 en
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2023-05-15 16:10:45.031323
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3