WEKO3
アイテム
Construction of Classifiers by Iterative Compositions of Features with Partial Knowledge
http://hdl.handle.net/10252/5194
http://hdl.handle.net/10252/5194c82926f9-4fda-4299-a175-5f56fb6e429f
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
IEICE_trans.fundament._1284-1291.pdf (1.1 MB)
|
|
Item type | 学術雑誌論文 / Journal Article(1) | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2013-11-20 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | Construction of Classifiers by Iterative Compositions of Features with Partial Knowledge | |||||
言語 | ||||||
言語 | eng | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | classification | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | Boolean functions | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | partially defined Boolean functions | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | learning algorithms | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | iteratively composed features | |||||
資源タイプ | ||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||
資源タイプ | journal article | |||||
著者 |
Haraguchi, Kazuya
× Haraguchi, Kazuya× Ibaraki, Toshihide |
|||||
著者別名 | ||||||
識別子Scheme | WEKO | |||||
識別子 | 9996 | |||||
姓名 | 原口, 和也 | |||||
書誌情報 |
IEICE TRANSACTIONS on Fundamentals of Electronics, Communications and Computer Sciences 巻 E89A, 号 5, p. 1284-1291, 発行日 2006-05 |
|||||
出版者 | ||||||
出版者 | Institute of Electronics, Information and Communication Engineers | |||||
ISSN / EISSN | ||||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||
収録物識別子 | 0916-8508 | |||||
DOI | ||||||
関連タイプ | isIdenticalTo | |||||
識別子タイプ | DOI | |||||
関連識別子 | info:doi/10.1093/ietfec/e89-a.5.1284 | |||||
権利表記 | ||||||
権利情報 | Copyright©2006 The Institute of Electronics, Information and Communication Engineers | |||||
出版社版URI | ||||||
権利情報 | http://search.ieice.org/ | |||||
テキストバージョン | ||||||
出版タイプ | VoR | |||||
出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 | |||||
日本十進分類法 | ||||||
主題Scheme | NDC | |||||
主題 | 007 | |||||
日本十進分類法 | ||||||
主題Scheme | NDC | |||||
主題 | 410 | |||||
NIIサブジェクト | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | 数学 |