WEKO3
アイテム
インターナルサービスと職務満足
http://hdl.handle.net/10252/881
http://hdl.handle.net/10252/88172cdfab1-0cb6-4906-a179-75c7c0ea31c8
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
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経営行動科学9(1)_27-38.pdf (676.0 kB)
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Item type | 学術雑誌論文 / Journal Article(1) | |||||
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公開日 | 2008-05-30 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | インターナルサービスと職務満足 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | Internal service and job satisfaction | |||||
言語 | en | |||||
言語 | ||||||
言語 | jpn | |||||
資源タイプ | ||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||
資源タイプ | journal article | |||||
著者 |
松尾, 睦
× 松尾, 睦 |
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著者別名 | ||||||
識別子Scheme | WEKO | |||||
識別子 | 1674 | |||||
姓名 | Matsuo, Makoto | |||||
書誌情報 |
経営行動科学 巻 9, 号 1, p. 27-38, 発行日 1994-06 |
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出版者 | ||||||
出版者 | 経営行動科学学会 | |||||
ISSN / EISSN | ||||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||
収録物識別子 | 0914-5206 | |||||
書誌ID(NCID) | ||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||
収録物識別子 | AN10281730 | |||||
テキストバージョン | ||||||
出版タイプ | VoR | |||||
出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 | |||||
日本十進分類法 | ||||||
主題Scheme | NDC | |||||
主題 | 335 | |||||
日本十進分類法 | ||||||
主題Scheme | NDC | |||||
主題 | 336 | |||||
NIIサブジェクト | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | ビジネス・経営・産業 | |||||
抄録 | ||||||
内容記述タイプ | Abstract | |||||
内容記述 | This study examines the relationship between internal service behavior to subordinates and each of four components of job satisfaction based on the managers (n=267) derived from the two service organaizations. Covariance Structure Analysis was used to evaluate causal models which involved relationships among internal service behavior, four components of job satisfaction, and intent to remain in the organaization. Results suggest that satisfaction with work itself showed a strong impact on internal service behavior to subordinates. And no moderating effect of intent to remain with job satisfaction was observed. Practical implications and suggestions for future research are discussed. |