WEKO3
アイテム
The Effectiveness of Peer Feedback - A Study of Collaborative Learning Techniques for Improving Writing in University English Classes
http://hdl.handle.net/10252/00006120
http://hdl.handle.net/10252/00006120715e09f6-e3ed-4bb0-88ad-be577004a751
| 名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
|---|---|---|
|
|
|
| Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||
|---|---|---|---|---|---|---|
| 公開日 | 2022-04-15 | |||||
| タイトル | ||||||
| タイトル | The Effectiveness of Peer Feedback - A Study of Collaborative Learning Techniques for Improving Writing in University English Classes | |||||
| 言語 | en | |||||
| 言語 | ||||||
| 言語 | eng | |||||
| 資源タイプ | ||||||
| 資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||
| 資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||
| 著者 |
Holst, Mark
× Holst, Mark× Horne, Beverley |
|||||
| 著者別名 | ||||||
| 識別子Scheme | WEKO | |||||
| 識別子 | 33183 | |||||
| 姓名 | Backer-Holst, Mark Anthony | |||||
| 言語 | en | |||||
| 著者別名 | ||||||
| 識別子Scheme | WEKO | |||||
| 識別子 | 33184 | |||||
| 姓名 | Horne, Beverley | |||||
| 言語 | en | |||||
| カテゴリ | ||||||
| 内容記述タイプ | Other | |||||
| 内容記述 | 論文・研究ノート | |||||
| 言語 | ja | |||||
| bibliographic_information |
ja : Language Studies : 言語センター広報 巻 30, p. 3-23, 発行日 2022-02-10 |
|||||
| 出版者 | ||||||
| 出版者 | 小樽商科大学言語センター;Center for Language Studies, Otaru University of Commerce | |||||
| 言語 | ja | |||||
| ISSN / EISSN | ||||||
| 収録物識別子タイプ | PISSN | |||||
| 収録物識別子 | 0919-3006 | |||||
| item_5_source_id_11 | ||||||
| 収録物識別子タイプ | NCID | |||||
| 収録物識別子 | AN10428522 | |||||
| 出版タイプ | ||||||
| 出版タイプ | VoR | |||||
| 出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 | |||||
| 日本十進分類法 | ||||||
| 言語 | ja | |||||
| 主題Scheme | NDC | |||||
| 主題 | 830 | |||||
| NIIサブジェクト | ||||||
| 言語 | ja | |||||
| 主題Scheme | Other | |||||
| 主題 | 言語学 | |||||