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  1. 研究者一覧
  2. 猪口 純路
  1. 学術雑誌論文

Implementation of Market Orientation in Small Sized Company: Case Study on a Japanese Apparel Manufacturer

http://hdl.handle.net/10252/5005
http://hdl.handle.net/10252/5005
fa7bb8f9-a8ca-4dd3-a2ab-3cf4d3007a2e
名前 / ファイル ライセンス アクション
IJES_1(3)_200-210.pdf IJES_1(3)_200-210.pdf (317.6 kB)
Item type 学術雑誌論文 / Journal Article(1)
公開日 2012-11-29
タイトル
タイトル Implementation of Market Orientation in Small Sized Company: Case Study on a Japanese Apparel Manufacturer
言語 en
言語
言語 eng
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 market orientation
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 small sized firm
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 network
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 apparel
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ journal article
著者 Inoguchi, Junji

× Inoguchi, Junji

WEKO 9591

en Inoguchi, Junji

Search repository
著者別名
識別子Scheme WEKO
識別子 9592
姓名 猪口, 純路
言語 ja
bibliographic_information en : International Journal of Emerging Sciences

巻 1, 号 3, p. 200-210, 発行日 2011-09
出版者
出版者 Islamia University of Bahawalpur
言語 en
ISSN / EISSN
収録物識別子タイプ EISSN
収録物識別子 2222-4254
権利表記
言語 en
権利情報 © IJES
出版社版URI
言語 ja
権利情報 http://ijes.info/1%283%29.html
出版タイプ
出版タイプ VoR
出版タイプResource http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85
日本十進分類法
言語 ja
主題Scheme NDC
主題 336
NIIサブジェクト
言語 ja
主題Scheme Other
主題 ビジネス・経営・産業
抄録
内容記述タイプ Abstract
内容記述 This is the case study of an Japanese apparel manufacturers aimed for revealing the process and important factors for the implementations of market orientation in small to medium sized companies. Although there is huge accumulation of studies for Market Orientation, most of them are focused on developing scales and variables of market orientation or analyzing relations between parameters quantitatively. So little effort has been paid for qualitative research with concrete case. Especially, there are few researches on market orientation implementation for small sized firms. The author highlights the important factors for Market Orientation of small sized companies. Those are (a) generation of market intelligence by itself, (b) response to customers’ complex needs by multiple firms, (c) the capability for network coordination based on its market intelligence. In additions, this research indicates the concept of “Market Orientation” can be expanded to multi firms such as network. Prior researches basically supposed generation of market intelligence and the response to it by groups or organizations in a single firm.
言語 en
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Ver.1 2023-05-15 16:21:05.647981
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