WEKO3
アイテム / Message Strategies, Informativeness and Value Appeals in Chinese Television Advertising: An Empirical Study-[論文内容及び審査の要旨] / Ryokuyuu_Ou_abstract
Ryokuyuu_Ou_abstract
ファイル | ライセンス |
---|---|
Ryokuyuu_Ou_abstract.pdf (129.1 kB) sha256 f839da6f1c3924831cc8aeb5b8d9a7a2aa4a1b88745c129589bf25e66368b22f |
公開日 | 2015-03-26 | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
ファイル名 | Ryokuyuu_Ou_abstract.pdf | |||||
本文URL | https://barrel.repo.nii.ac.jp/record/4782/files/Ryokuyuu_Ou_abstract.pdf | |||||
ラベル | Ryokuyuu_Ou_abstract.pdf | |||||
フォーマット | application/pdf | |||||
サイズ | 129.1 kB |
Version | Date Modified | Object File Name | File Size | File Hash Value | Contributor Name | Show/Hide |
---|